استودیو عکاسی درنا
- تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1398
استودیو عکاسی
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بخش مهم و جدا نشدنی از دنیای تجارت و صنعت می باشد. امروزه با توجه به نفوذ اینترنت در زندگی مردم، بیشتر از گذشته عکاسی صنعتی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر افراد خدمات، کالا و محصولات مورد نظر خود را ابتدا در اینترنت جستجو و بعد اقدام به خرید می کنند. لذا ارائه تصویری صحیح از کالا یا خدمات در جلب اعتماد و انتخاب خریداران بسیار تاثیر گذار است. بخش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با گردآوری امکانات و تجهیزات مناسب، همچنین افراد متخصص و با تجربه در زمینه ی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، بهترین خدمات عکاسی را در کنار قیمت مناسب ارائه می دهد. پس یادآور می شویم که رقابت ما در کیفیت همراه با قیمت مناسب است.
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می بایست تمام خصوصیات یک عکس حرفه ای را دربرگیرد و به مولفه های مهم دیگری نیز نیازمند است. هدف از عکاسی صنعتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده آن از محصول است. به بیان ساده تر عکس تبلیغاتی می بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند٬ درست به مانند یک تیزر ! اما با راه و روشی متفاوت
عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و با کیفیت محصول یا پروداکت می باشد٬ در این شاخه از عکاسی، عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند تا حد امکان تصویری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود .
عکاسی تبلیغاتی میبایست تمام خصوصیات یک عکس حرفه ای را دربرگیرد و به مولفه های مهم دیگری نیز نیازمند است. هدف از عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده آن از محصول است. به بیان ساده تر عکس تبلیغاتی می بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند٬ درست به مانند یک تیزر ! اما با راه و روشی متفاوت
عکاسی مواد غذایی زیرمجموعه ای شیرین و زیبا از عکاسی صنعتی بشمار میرود. عکاسی مواد غذایی عمدتا به منظور سرذوق آوردن بیننده و جذب مشتری بیشتر برای محصولات است و بعد تبلیغاتی در آن بسیار پررنگ است. در این رشته عکاسی سلیقه، چیدمان، کمی صبر، حقه های فریبنده و میانبرهای هوشمندانه عکسی مطلوب را می آفریند.
عکاسی پوشاک شاخه ای از عکاسی تبلیغاتی است که در آن مد، لباس و هنر درهم آمیخته می شوند. جذب مخاطبان داخلی از این راه به منظور پیشی گرفتن از رقبای این صنعت امری اجتناب ناپذیراست. استودیو عکاسی مفتخراست که حرفه ای ترین ابزارآلات ممکن و تیمی متشکل از اساتید دانشگاه های هنر و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط از دانشگاه های معتبر را به خدمت گرفته تا خدماتی شایسته به مشتریان خود ارائه نماید.
عکاسی و تصویر برداری بصورت هوایی بیش از ۱۰۰ سال یعنی از زمانی که انسان توانست برای اولین بار پرواز کند و دوربین فیلمبرداری نیز اختراع گردید، قدمت دارد. این روش، در واقع دیدن و گرفتن عکس و فیلم از داخل یک وسیله پرنده و از مناظریست که از روی زمین بخوبی دیده نمی شوند. تصویربرداری هوایی چه بوسیله ماهواره باشد، چه وسایل پرنده سرنشین دار و یا وسایل پرنده بدون سرنشین، یکی از زیباترین و کاربردی ترین روشهای تصویربرداری در دنیاست تا با استفاده از تسلط هوایی بتوان شمایی کامل از پروژه ها و فعالیتها بدست آورد.
عکاسی صنعتی از فضاهای صنعتی یکی از شاخه های عکاسی صنعتی است که عموما به سفارش یک سازمان یا مجموعه صنعتی صورت می پذیرد و به ثبت فرایندهای تولیدی، اجرایی و یا ثبت تجهیزات سازمانی می پردازد. عکس صنعتی ممکن است با مقاصد داخلی ( به عنوان مثال مدیریت پروژه ها ) و یا خارجی ( به عنوان مثال تبلیغات یا روابط عمومی ) بکار گرفته شود.
نزدیک به نیمی از طلای دنیا نزد دولتها بصورت شمش (قطعه های طلا) نگه داری میشود. طلا همیشه ارزش خود را حفظ کرده است. از سال ۱۸۴۰ تا ۱۹۰۰ میلادی، هزاران نفر طی جریانی که به هجوم برای طلا یا تب طلا معروف شد، در کالیفرنیا، کلرادو، یوکون در کانادا، آفریقای جنوبی و استرالیا و از همه مهمتر جزایر هاوایی بخت خویش را برای دستیابی به طلا آزمودند. عکاسی از این فلز ارزشمند، جواهر آلات و فلزات نظیر آن یکی از مهمترین و لذت بخش ترین شاخه عکاسی صنعتی / هنری بشمار میرود. این شاخه از عکاسی تجربه، امکانات و تجهیزات منحصر بفردی را می طلبد که استدیو عکاسی می تواند آنها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
تصاویر پانوراما به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند:
پانوراما عریض (عموما با جابجایی دوربین): که می تواند از چندین عکس به هم پیوسته در عرض تشکیل شود و قابلیت پرینت بر روی کاغذ را دارد. پانوراما ۳۶۰ درجه و کمتر (نام دیگر:افقی)(عموما با چرخاندن دوبین): این نوع پانوراما در عرض به صورت ۳۶۰ درجه با گرفتن چندین عکس تشکیل می شود به طوری که اگر در عرض تصویر را ادامه بدهید می توانید همه قسمتهای عکس گرفته شده را مشاهده کنید. تصور کنید که در جایی ایستاده و در عرض دور سر خود می چرخید و همه جای محل ایستادن خود را مشاهده می کنید.